TASUTA tarne Omniva ja SmartPost pakiautomaatidesse! Kulleriga saatmine üle 60 EUR ostult tasuta!

FRONT BRAND NEW

ACADÉMIE BRÄND

Meie filosoofia

Académie Scientifique de Beauté on oma kogemusi iluteenistuses kasutanud üle ühe sajandi. See sõltumatu perefirma on pärandanud oma pikaajalise tipptaseme, brändi hinge ja 100% Prantsuse tootmise põlvest põlve.

Académie on ülemaailmselt tunnustatud oma nahahooldus meetodite poolest, mis lähtuvad vastavalt nahatüübist ja naha probleemidest. Iga nahahoolduse toode on pikaajalise teadustöö ja firma spetsialistide oskusteabe tulemus.

Alates kuulsast kreemist “Princesse des Crèmes”, mis loodi 1890 kuni tänapäevase hämmastava “Formule Merveilleuse” seerumina, on Académie pidevalt üllatanud kogu maailma oma teaduslike saavutustega.

Prominentseimad Prantsuse näitlejannad Michèle Morgan, Marie Bell, Sim Viva, Marie Glory on Académie tooted koheselt kasutusele võtnud.

Meie väärtused

Innovatsioon
Innovatsioon

Piiranguteta teadus- ja arendustegevus, mis otsib alati arenguvõimalusi. Académie tooted baseeruvad kontsentreeritud ja tõhusatel aktiivtoimeainetel.

Taiuslikkus NEW
Täiuslikkus

Juba algusaastatest on Académie tooteid müüdud eksklusiivsetes ja prestiižikates asukohtades nagu seda oli 378 Saint-Honoré Pariisis. Académie asutaja oli veendunud igavese nooruse võimalikkuses siis ja ainult siis kui nahahooldustooted on teaduslikult ja rangelt formuleeritud. Tema teadmised ja kogemused ning Prantsuse stiilis standardid “Made in France” ilu teenistuses on kiirelt rajanud teed üle kogu maailma.

Professionaalsus2
Professionaalsus

Académie ekspertide poolt koolitatud ilu meistrid juhatavad teid läbi hoolduste programmi. Ilu professionaalid on teie teenistuses pakkumaks individuaalset nõu personaalse ilu retsepti ja aktiivainete kohta, et mõista paremini meie hoolitsuste efektiivsust.

Professionaalne meetod

Diagnoos NEW
Diagnoos

Täielik avangardistlik iludiagnoos Académie Scientifique de Beauté poolt koolitatud kosmeetikult.

Sea oma ilu eesmärk
Retsept
Retsept

Koduste kõrge aktiivainete kontsentratsiooniga ilutoodete retsept eesmärgi saavutamiseks.

Sammud eesmärgi täitmiseks
Salongihoolitsused
Salongihooldused

Professionaalsed hooldused eesrindliku tehnoloogiaga viiakse läbi meie partner salongides.

Saavuta tulemused kiiremini

Teadus- ja arendustegevus

Meie nahahooldus toodete efektiivsuse ja nauditavuse taga on pikaajaline teadustöö ning ainulaadne oskusteave – meie teadusuuringutega loodud brändi DNA.130 aastase kogemuse jooksul ilu teenistuses on meie filosoofia olnud alati sama –pakkuda vaid parimat.

130 aastat teaduslikku kogemust ilu teenistuses

Académie Scientifique de Beauté uurimis- ja arendus spetsialistid töötavad igapäevaselt meie toodete innovaatilisuse, kontrolli ja testimise kallal. Tänu nende teadmistele oleme saanud välja töötada üha keerukamaid nahahooldustooteid, mis vastavad meie klientide kõrgeimatele kvaliteedi-ning efektiivsusnõudmistele.

20 inimest kuulub meie uurimus- ja arendusmeeskonda

Uurimus- ja arendusteadurid, retsepti eksperdid ja kvaliteedi kontrollijad töötavad päevast-päeva, et avastada uusi aktiivtoimeaineid, tekstuure ja toimeainete ettevalmistamisvõtteid ning seeläbi pakkuda teile parimaid kosmeetikatooteid.

150 testi viiakse läbi iga aasta

Kvaliteet ja efektiivsus on meie prioriteedid. Tänu rangele teaduslikule protsessile testitakse igat toodet enne ja pärast arendamist järgmistes valdkondades: bakterioloogia, stabiilsus, naha ja silmade tolerantsus, kliinilisus ja sobivus. Kui optimaalne efektiivsus ja tolerantsus on tõestatud, lubatakse toode turule.

30 erinevat toorainet keskmiselt ühes tootes

Vastavalt seatud eesmärkidele valib meie uurimismeeskond parimad aktiivained saavutavamaks nahal ideaalne tulemus. Nende kindlaks tegemiseks viiakse läbi mitmeid põhjalikke teste, et saavutada optimaalne retsept.

800 toorainet leidub meie erinevates retseptides

Meie laboratooriumid on algusest peale loonud tõestatud tõhususega aktiivaineid sisaldavaid tooteid. Paljusid neid kasulikke toimeaineid kastutatakse esmakordselt just meie toodetes, mis kinnitab veel kord meie brändi edumeelsust.

18 kuud kulub minimaalselt uue toote välja töötamiseks

Pärast toimeainete valikut loovad Académie teadlased toote, millel on kõik omadused saavutamaks teie nahal parim tulemus.

Rahvusvahelisus

Algusaegadel olid Académie Scientifique de Beauté tooted esindatud üle maailma kõikides Prantsusmaa kolooniates. Täna on Académie Scientifique de Beauté universaalsed tooted tunnustust leidnud juba kõikjal maailmas.

Oleme esindatud 67 riigis üle maailma.

1890 – 1600×678

1890 - Asutamine

Dr. Alexandre Lamotte asutas Académie Scientifique de Beauté ilumaja. Firma on rohkem kui sada aastat oma kogemusi ilu teenistusse andunud. Ilumaja on maailma hämmastanud oma kuulsate „Princesse des Crèmes“, „Princesse des Poudres“, unustamata „Rubis Pompadour“.

1895 – 1600×678

1895 - Esimene ilusalong

Nagu kõik kuulsad ilumajad, on Académie oma salongi asutanud Saint Honoré tänavale majasse number 376 elegantses Pariisi linnaosas. Instituut on omandanud tugeva reputatsiooni tõsisusest, kompetentsusest ning hästi läbi mõeldud ja viidud hoolitsustega. Académie Scientifique de Beauté ilumaja pärjatakse 1895 Dublinis, 1897, 1898 ja 1900 Pariisis, ja 1909 Londonis preemiatega. Bränd on saavutanud ülemaailmse tuntuse.

1920 – 1600×678

1920 - Esimesed ilumassaažid

Académie Scientifique de Beauté töötab välja meistriteose daamide iluhoolitsustes. See raamat hõlmab mitmeid brändi professionaalide poolt välja pakutud ilumassaaže.

1926 – 1600×678

1926 - Üleminek

Georges Gay, Alexandre Lamotte hingeline poeg ja farmatseut, võtab Académie Scientifique de Beauté ilumaja juhtimise üle. Sellest ajast peale on brändi põlvest-põlve edasi pärandatud.

1928 – 1600×678

1928 - Esimene ilukool

Georges Gay loob ja õnnistab sisse esimese Prantsuse ilukooli, et kogutud teadmisi edasi anda ning koolitada ilutöötajaid nahka diagnoosima, õigeid tooteid välja kirjutama ja peale kandma. Kool asus Saint-Honoré tänava 376ndas majas Pariisis.

1929 – 1600×678

1929 - Kirjatööd

Georges Gay teeb teadusliku meetodiga seotud ilust kultuse. Ta kirjastab raamatud „Ilu kultusest“, „Hügieen ja ilu“ ning seejärel „Väärt ilu nõu“, kus ta seletab suurepäraselt, kuidas vastavalt oma vanusele ning naha tüübile oma naha eest hoolitseda. Tema moto on: „ Kasuta vaid kõrgeima kvaliteediga tooteid ja tööta koos vaid parimate tehnikutega“.

1930 – 1600×678

1930 - Pressiteated ja tähelepanu

Ajakirja Vogue juuni 1930 väljaandes võite leida elegantse Académie Scientifique de Beauté reklaami. Kolme hoolitsuse hinnad sõltuvad nahatüübist, mis tol ajal oli uus avastus.

1931 – 1600×678

1931 - Kuldmedal

Académie Scientifique de Beauté osaleb rahvusvahelisel kolooniate näitusel Pariisis, mida käis 6 kuu jooksul vaatamas 8 miljonit külastajat, pileteid müüdi tervelt 33 miljonit. Académie boks sai võrratu Angkor stiilis kujunduse eest kubernerilt kuldse medali.

1933 – 1600×678

1933 - Filmi- ja teatritähed

Kuulsaimad naised nagu näiteks prantsuse näitlejad Michèle Morgan, Marie Bell, Sim Viva ja Marie Glory kasutavad Académied. Mõned „Külaliste raamatud“, mis nende tähtede lojaalsust tõendavad on trükis avaldatud.

1934 – 1600×678

1934 - Aktiivsed hormoonid ilu teenindusse

Pärast Brown Sequard ja Voronof põhjalikku teadustööd loob Georges Gay „Vivormon“ ampullid, mille aktiivsed hormoonid parandavad nahale kandmisel selle taastumisprotsesse. See toode oli esimene omalaadne, mis kunagi oli välja töötatud. Samuti pakuti „Hormonyl“ kreemi, mis teise sammuna hoolitsuse tõhususele kaasa aitas.

1936 – 1600×678

1936 - Esimene ülemaailmne patent

Tähtis aasta rahvusvahelisel ilutööstuses, kuid seda eriti Académie Scientifique de Beauté jaoks. Kollageen on esimest korda integreeritud nahahoolitsuskreemi retsepti. Avastus, millest kõik räägivad, on lisaks üheks aastaks ülemailmselt patenteeritud ja rajab teed laboratoorsele uuenduslikkuse vaimsusele.

1949 – 1600×678

1949 - Päikest taltsutamas

Esimese päikese toote „Bronzécran Sunscreen Cream“ müüki paiskamine, millele järgneb „Bronzécran Sunscreen Fluid“. Tooted annavad optimaalse kaitse kuid samas soodustavad pruunistumist.

1952 – 1600×678

1952 - Esimene niisutav hoolitsev jumestus

„Cover Cream“ jõuab erinevates toonides lettidele. See hoolitsev jumestus ei kuivata nahka nagu seda tegi „pannkook“, mis toona laialdaselt kasutuses oli. Kreem oli tugeva katvusega, kuid kasutatav ka noortel ebatäiuslikkuste nagu armid, laienenud poorid, punnid peitmiseks.

1953 – 1600×678

1953 - Dünaamilise meelega bränd

Gérard Gay, Georges Gay poeg ja saumti farmatseut, võtab Académie Scientifique de Beauté ilumaja juhtimise üle. Uuenduslikkus ja dünaamilisus on võtmesõnad, mis muudavad brändi kuulsaks kosmeetika firmaks.

1954 – 1600×678

1954 - Hydraderm

Kuulsa „Hydraderm Cream“ turule toomine. Moderne nimi räägib enda eest.

1960 – 1600×678

1960 - Esimene toonitud isepruunistav “vesi” maailmas

Kultustoode „Bronz'Express Tinted Lotion“, mille edu seisneb unikaalses ja siiani muutumatus retseptis, on brändi müügiedetabeli tipus. See on esimene isepruunistuv toode, mis loob kauni loomulikuna näiva päevituse vaid paari tunniga, just nagu „päris“ päevitus. Tänu toonitud värvile ei jää nahale ebameeldivaid jooni. Tänapäeval müüakse üle maailma seda ihupiima keskmiselt üks pudel sekundis.

1969 – 1600×678

1969 - Esimene hoolitsus eriti tundlikule nahale

Turule tulnud „Hypo-Allergique“ tootesari oli ainuke iluhoolitsus eriti tundlikule nahale, mis suutis oma lubadustest kinni hoida. Erinevate retseptide südames oli „Hypo-Allergique“ tundlikkust vähendavad, rahustavad ja põletikuvastased aktiivained. „Nourishing Cream“ sisaldab RNAd ehk ribonukleiinhapet, mis vähendab joonekesi näol ning annab epidermisele elujõudu. Tänaseni on „Sève Miracle“ üks enimmüüdud toode. See on patenteeritud numbriga 6-924-981 just nagu esimesed kollageeni sisaldavad tooted.

1973 – 1600×678

1973 - Pere jätkab

Pärast Gérard Gay enneaegset lahkumist, võtab tema naine ja kahe tütre ema Emma Académie Scientifique de Beauté ilumaja juhtimise üle. Ta kannab brändi hinge ning eestrindlikku mõtteviisi edasi ja on esimene, kes ebaharilike omaduste tõttu tuntud jojoba õli, ilutoodete retseptidesse lisab.

1981 – 1600×678

1981 - Põlvest-põlve

Gérard Gay’s tütar Laurence liitub Académie Scientifique de Beauté ilumajja ostujuhiks. Mõned aastad hiljem liitub ettevõttega ka tema abikaasa Christophe Therme, kes hakkab aktiivsel töötama brändi rahvusvahelise arenguga, mis tänaseks on jõudnud 67-e riiki.

1988 – 1600×678

1988 - Ilu puuder no 4

Académie on moderne ja eesrindlik firma ja loob uue kontseptiooni, mis on tuntud „Beauty Quadrant“ nime all. Nutikas pakendis on võrdsetes osades neli toodet, mis ühilduvad ja täiendavad üksteist, et saavutada tõhus nähtavate vananemismärkide vastu võitlev hoolitsus.

1993 – 1600×678

1993 - Noorust taastav sooritus

Asjakohase nimega „Scientific System“ on äärmiselt kaugele arenenud noorust taastav tootesari, mille turule toomine märgib Académie jaoks väga tähtsat aastat. Académie laborid on oma suurepärase retsepti üle äärmiselt uhked. Selle sarja tooted on turul kõrgeima aktiivainete kontsentratsiooniga ning tulemus on hämmastav. Edu on vältimatu!

2000 – 1600×678

2000 - Niisutuse viies element

Alguses oli „Hydraderm Cream“. Seejärel loodi „100% Hydraderm“ kolme-sammuline sari: kohene niisutus, pikaaegne niisutus ning kuivamise vastane toime. Taas kord on Académie esimene firma, kes vahetab oma retseptide vee 100 protsenti loodusliku vee astu – originaalne õuna vesi, millel on nahaga ennenägematu kohanemisvõime.

2006 – 1600×678

2006 - 100% meestele

Pärast kolmekümnendatel turule toodud esimest meeste ilutoodet, mis leevendas raseerimisest tulenevat tulitust, loos Académie Scientifique de Beauté tootesarja, mis on täielikult meestele pühendatud. „Académie Men“ kaks ühes tooted on meeste, kes tahavad oma naha eest hoolt kanda, teenistuses.

2008 – 1600×678

2008 - Esimene tütarettevõte

Esimese tütarettevõtte loomine Saksamaale on märk Académie leviku dünaamilisusest Euroopa ühel oluliseimal kosmeetikaturul.

2009 – 1600×678

2009 - Dermo-Cosmetic ekspert hoolitsused

Derm Acte tootesari on kui kohtumine dermatoloogia ja kosmetoloogia maailmade vahel. Iga toode on formuleeritud meditsiinile teada-tuntud võimsatest aktiivainetest nagu hüaluroonhape, kollageen, glükoolhape ja salitsüülhape ning aitab saavutada nahal efektiivselt optimaalse tulemuse.

2011 – 1600×678

2011 - Neljas põlvkond

Cyrille Therme ja Jennifer Weinfeld, Georges Gay lapse lapselapsed saavad Académie Scientifique de Beauté ilumajas vastavalt ekspordi ja strateegilise turunduse juhiks.

2012 – 1600×678

2012 - Teaduslik läbimurre

Pärast aastaid kestnud uurimis-ja arendustöid tulevad Académie laboratooriumid välja „uue generatsiooni“ noorendava seerumiga „Marvelous Formula“. Läbimurre seisneb unikaalses võrratuste kokteilis, milles on 57 koostisainet. Kõrge kontsentratsiooniga toode, milles on tervelt 41,7 protsenti aktiivaineid. See on kosmeetiline revolutsioon, mis muudab nahka dramaatiliselt ning annab erakordseid tulemusi.

2013 – 1600×678

2013 - Uus tehas ja uued laboratooriumid

Tänu oma kiirenevale arengule saab Académie investeerida uutesse tootmisvahenditesse ja uusimatesse tehnoloogiatesse ning seeläbi kvalifitseerub kõrgeimatele kvaliteedistandarditele. ISO 22 716 normid tagavad head tootmistehnikad.

2015 – 1600×678

2015 - 125. aastapäev

Esimene piiratud väljaanne Académie Scientifique de Beauté ettevõtte 125. aastapäevaks. „Princess Cream” – sümboolse nahahoolduse kordusväljaanne, mis näitab ühe pereettevõtte hämmastavat, haruldast ja autentset lugu läbi aastate, aastakümnete ja sajandite…

Updating…
  • Ostukorvis ei ole tooteid.